İnstaWeb İnstagram Panel 4.2.5 | Lisans Sorunsuz + FREE HOST VE DOMAİN Destekli + AÇIK KAYNAK + Yeni Tema

instagram panel instagram script 4.2.5

Instagram 4.2.5 Scripti bu sefer Açık Kaynak!

Tarafımıza bazı “Kötü Amaçlı Yazılım” , “User Çalma” o bu gibi ithamlarda bulunuldu ve bu ciddi derecede sinirimizi bozuyor esasen, yinede onlara inat bu sefer tamamiyle açık kaynak olarak paylaştık. Artık hepiniz “Kötü Amaçlı Yazılım” var mı yok mu içinde kendiniz bakabilirsiniz arkadaşlar.

Biz burada ücretsiz iş yapıyoruz sizler için, eğer hizmetimizden memnun olmayan arkadaşlar varsa siteyi terk etmelerini rica ediyorum.

Peki nedir bu 4.2.5?

Lisans İstemiyor ve “Güvenli”

Aslında kendi lisansımızı diğer siteler scripti çalıp paylaşmasın diye yayınlamak istemiyorduk veya açmak istemiyorduk lakin tarafımıza yapılan ithamlar o derece kötüleşmeye başladı ki piyasada baya bir kötü ün sarmaya başladı bu tamamiyle dedikodularınızdan kaynaklı. “Güvenli” derken neyi kast ediyorum? Açık kaynaklı olması sizin doyasıya inceleyip geliştirebilmenizi ve bir haltlar yiyor muyuz bakabilmenizi sağlıyor. Bizimde suçsuzluğumuzu kanıtlıyor.


Bu tarz ithamlara son verilmesini şimdiden temenni ederiz. Bizim kimseyle sorunumuz yoktur.

Telafi amaçlı sizlere 2.000 Userhediye ediyoruz ve İndirme linkine mobil kullanan arkadaşlar sorun yaşamasın diye Reklamlı Link eklemiyoruz. Kolayca kurabilirsiniz 🙂

Admin Bilgileri: scriptciyiz / scriptciyiz
USERLAR İLK ALANINDIR!

20 yorum

yorum
Unknown
admin
17 Ekim 2017 11:09 ×

aga bana user verebilirmisin be lütfen instagram adım yusuf._hardx

Cevapla
avatar
Unknown
admin
17 Ekim 2017 15:50 ×

Admin Alanına Girilmiyor Komple Kurdum Sıkıntısız Çalıştı Fakat Admin Alanına

kulladi: scriptciyiz
şifre: scriptciyiz

girdigimde giriş gerçekleşmedi uyarı hata hiçbirşey vermedi mysql da yazan bilgiler bunlar yardımcı olursan sevinirim.

Cevapla
avatar
Unknown
admin
18 Ekim 2017 09:41 ×

bro ben alcam :d

Cevapla
avatar
18 Ekim 2017 11:28 ×

Kardesim hata var bana İnstagramdan yazın kagan_tpcu

Youtube kanalım P.A.K.B.O.T

Cevapla
avatar
18 Ekim 2017 11:30 ×

BEYLER NEDENSE YORUMLARA CEVAP VEREMIYORUM YORUMLARI GONDERIN SIZ YINE COZUCEM BEN

Cevapla
avatar
Unknown
admin
17 Ocak 2018 13:37 ×

Ağa bana 9000 yada 10000 user verebilir misin. Ben lütfen elinde varsa instangram dan Ulaş onur_hardx_

Cevapla
avatar
Unknown
admin
24 Mart 2018 00:08 ×

KARDEŞİM BUNU MOBİLDE KURA BİLİRMİYİZ

Cevapla
avatar
Unknown
admin
24 Mart 2018 00:17 ×

BİDE LİNKLERE Girmiyor düzeltin

Cevapla
avatar
25 Mart 2018 07:21 ×

Hocam sorun düzeltilmiştir.

Scriptciabi admin iyi günler diler.

Cevapla
avatar
25 Mart 2018 07:22 ×

Tabiki kurabilirsiniz.

Scriptciabi admin iyi günler diler.

Cevapla
avatar
25 Mart 2018 07:27 ×

Malesef user yok.

Scriptciabi admin iyi günler diler.

Cevapla
avatar
Adsız
admin
14 Nisan 2018 16:58 ×

bot oluşturabiliyor muyuz?

Cevapla
avatar
25 Nisan 2018 13:00 ×

Ne dediğinizi anlayamadım açıklarmısınız.

Scriptciabi admin iyi günler diler.

Cevapla
avatar
Unknown
admin
14 Mayıs 2018 16:07 ×

Merhaba Efendim Ellinize Salık Şimdiden Scripti Deneyeceğim :)

Cevapla
avatar
Unknown
admin
14 Mayıs 2018 16:14 ×

Rar Şifresi İstiyor Rica Etsem Söylüye Bilirmisiniz

Cevapla
avatar
Unknown
admin
14 Mayıs 2018 16:17 ×

Buldum Meğerse Rarın İçinde Yaziyormuş )

Cevapla
avatar
Unknown
admin
14 Mayıs 2018 16:49 ×

Script Güzel Görünyor Ama Loing Hatası var

Cevapla
avatar
7 Mayıs 2020 02:03 ×

mERHABA REİS BENİMLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRMİSİN ÖNEMLİ İNSTAGRAM: @yokdahaneler.aq E-MAİL: dmkmedya1@gmail.com

Cevapla
avatar
Unknown
admin
24 Mayıs 2020 05:04 ×

http://yenipanel.tr.ht/
Lisans verebilirmisiniz

Cevapla
avatar